Z inicjatywy sieci LifeTube (grupa LTTM) na jednym z najbardziej znanych w Polsce kanałów na YouTube - Matura To Bzdura - właśnie opublikowany został wywiad z Premierem Mateuszem Morawieckim. Youtuber Adam Drzewicki, którego kanał subskrybuje ponad 780 tysięcy osób, zadaje Premierowi najbardziej nurtujące obecnie Polaków pytania: co z pomocą dla osób, które straciły pracę, jak zostanie przeprowadzona matura oraz co dalej z tarczą antykryzysową?
Wiarygodność, jaką widzowie darzą influencerów, szczególnie wzmocniła ich rolę w czasie pandemii. W połączeniu z dużym zasięgiem treści sprawiła, że do twórców zwrócili się nie tylko odbiorcy, w jeszcze większej liczbie, nie tylko marki, ale też politycy. Adam Drzewicki jest twórcą szeroko rozpoznawalnym poza środowiskiem YouTube, który od lat edukuje widzów kanału Matura To Bzdura. Rozmowa z Premierem Morawieckim dotyczy bardzo aktualnych kwestii i daje odpowiedzi, na które czeka wielu Polaków. Jest też kontynuacją naszej akcji #KoronaCizGłowyNieSpadnie, w ramach której ponad 100 influencerów oraz celebrytów edukuje swoich odbiorców na temat środków ostrożności w dobie koronawirusa
- komentuje Krystian Botko, CEO LTTM.
LTTM - największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży w Polsce. W skład LTTM wchodzą wyspecjalizowane firmy: LifeTube - największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia - najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu oraz Mellon Media - producent wideo, nowych kanałów i formatów na YouTube.