DZIĘKI FUZJI POWSTANIE NAJWIĘKSZA AGENCJA GAMING MARKETINGU W POLSCE
Gameset i grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Mellon Media) podpisały list intencyjny w sprawie fuzji spółek. Z połączonych zespołów działu gamingowego sieci LifeTube i spółki Gameset pod skrzydłami Pawła Stano, COO grupy LTTM, powstanie największa w Polsce agencja profesjonalnego gaming marketingu z ponad 20 specjalistami na pokładzie i 265 gamerami w sieci partnerskiej generującymi 3 miliardy wyświetleń rocznie. W 2019 r. łączne przychody Gameset i działu gaming LifeTube’a wyniosły 20 milionów złotych.
- wiceprezes LTTM Paweł Stano;
- założyciel Gameset Piotr Bombol jako Managing Partner;
- szef działu gaming w LifeTube Michał Kołodziej jako Business Development Partner.
W ramach oferty gaming marketingu agencja w swoich działaniach skupi się na strategicznej obsłudze marek (od pozycjonowania, do realizacji gamingowych kampanii 360), współpracy ze streamerami, esportowcami i influencerami ze świata gier i technologii, organizacji eventów, turniejów esportowych przy współpracy z reklamodawcami i wprowadzaniu marek nieendemicznych do świata gamingu.
Od wielu lat, równolegle do rozwoju rynku influencer marketingu w Polsce, obserwujemy ogromny wzrost potencjału gamingu - jako fenomenu społecznego, profesjonalizującego się rynku i jako narzędzia marketingowego o ogromnym potencjale. Nieustannie rośnie liczba graczy, e-sportowców oraz długo oglądanych treści gamingowych, na takich platformach jak YouTube czy Twitch. Dzięki połączeniu z Gameset będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na potrzeby naszych Klientów w tym obszarze, rozwijać branżę gamingu i gaming marketingu w Polsce oraz oferować najbardziej profesjonalne kampanie 360 w tym segmencie
- Paweł Stano, wiceprezes LTTM.
W lutym 2017 roku Gameset został pierwszą agencją marketingu gamingowego w Polsce. Od czerwca 2020 roku staliśmy się również największą. Efektywnie docieramy do społeczności graczy, którą w Polsce szacuje się już na 17 mln osób*. Mamy najsilniejsze kompetencje strategiczne do obsługi dużych marek - również tych “nieendemicznych”, które nie były wcześniej obecne w gamingu - i najwięcej nagród branżowych za kampanie gamingowe. Jako eksperci promujemy gaming w konkursach i organizacjach branżowych, m.in. Effie Awards czy MIXX Awards
- Piotr Bombol, Managing Partner Gameset.
Od lat współpracujemy z setkami gamerów, a w ciągu ostatnich kilku lat zrealizowaliśmy kilka tysięcy współprac na linii marka-gamer. Dzięki fuzji będziemy mogli przenieść je na jeszcze wyższy poziom, a wielu klientów przekonać do wpisania gaming marketingu w ich strategię komunikacji. Gorąco zachęcamy wszystkich twórców chętnych do nawiązania współpracy do kontaktu z nami. Jestem przekonany, że wspólnie stworzymy najwyższy standard obsługi klientów na polskim rynku w tym segmencie, a pod naszymi skrzydłami rozwijać się będą najlepsi youtuberzy i streamerzy w Polsce
- Michał Kołodziej, Business Development Partner Gameset.
*źródło: raport Game Story, IQS 2019
**źródło: https://newzoo.com/insights/articles/newzoo-games-market-numbers-revenues-and-audience-2020-2023/
***źródło: Youtube - dane własne sieci partnerskiej LTTM; Twitch - Sullygnome, pełne opracowanie: https://lifetube.pl/wp-content/uploads/2020/04/Onepager-Gaming-LifeTube-Gameset.pdf