LifeTube – największa w Europie Środkowo-Wschodniej sieć wielokanałowa YouTube (MCN) podjęła współpracę strategiczną z firmą Gunhed, twórcą platformy MUSE i narzędzi do analityki social video.
W LifeTube stawiamy przede wszystkim na realizację efektywnych kampanii i tworzenie wysokiej jakości treści. Od początku istnienia zabiegamy o rozwój i profesjonalizację rynku reklamy video. Wiąże się z tym również wdrażanie i ulepszanie narzędzi analitycznych, dzięki którym możemy przekazywać naszym klientom rzetelne informacje dotyczące wyników każdej kampanii. Z MUSE działamy już od dłuższego czasu i wielokrotnie przekonaliśmy się o ich profesjonalizmie i jakości pracy. Jestem pewien, że w tym układzie zaproponujemy klientom znakomite narzędzie
– mówi Paweł Stano, prezes LifeTube.
Raporty z kluczowymi faktami dla kampanii
Cieszymy się niezmiernie z partnerstwa z LifeTube - dla MUSE jest to kolejny dowód na słuszność przyjętej strategii rozwoju. Możliwość pracy z największym polskim MCN’em, europejskim liderem mającym doświadczenia w kampaniach z tysiącami marek to dla nas szansa na zdobycie cennego doświadczenia. Od samego początku działalności w kampaniach realizowanych w ramach MUSE opieramy się na weryfikowalnych danych i to chcemy nadal rozwijać. Dzięki wspólnym działaniom z LifeTube stworzymy nowy standard rynkowych raportów i analityki co przyda się wszystkim graczom w branży. Bycie “ramieniem technologicznym” LifeTube pasuje nam do wizji rozwoju MUSE jak i całego rynku influencer marketingu w Polsce
- dodaje Artur Kurasiński, prezes Gunhed / MUSE.
LifeTube to największa sieć wielokanałowa YouTube w Europie Środkowo-Wschodniej. Aktualnie LifeTube zrzesza 329 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 43 miliony, a twórcy LifeTube generują średnio 370 mln wyświetleń miesięcznie.