Cotygodniowa dawka informacji z Polski i świata!
AdBlocki powstrzymują w Polsce 46% wyświetleń
Jak wynika z raportu OnAudience.com, Polska po raz kolejny została numerem jeden w rankingu krajów blokujących reklamy. Tuż za nami, w zestawieniu znalazły się takie kraje, jak Grecja, Norwegia, Niemcy, czy Dania. Najniższe wyniki zostały odnotowane w Paragwaju i Wenezueli. Eksperci szacują globalne straty wydawców. W br. wartość zablokowanych odsłon osiągnie 42 mld dol., podczas gdy wartość całego rynku reklamy typu display szacuje się na 100 mld.
Czytaj więcej >>>
Jak wynika z raportu OnAudience.com, Polska po raz kolejny została numerem jeden w rankingu krajów blokujących reklamy. Tuż za nami, w zestawieniu znalazły się takie kraje, jak Grecja, Norwegia, Niemcy, czy Dania. Najniższe wyniki zostały odnotowane w Paragwaju i Wenezueli. Eksperci szacują globalne straty wydawców. W br. wartość zablokowanych odsłon osiągnie 42 mld dol., podczas gdy wartość całego rynku reklamy typu display szacuje się na 100 mld.
Czytaj więcej >>>
Twórcy MaturaToBzdura stworzyli nową aplikację mobilną
Popularni influencerzy, znani na YouTube z sond ulicznych, w czasie których sprawdzają poziom polskiej edukacji, postanowili rozszerzyć swoje działania. Aplikacja “Quiz House” to połączenie rozrywki, edukacji i rywalizacji. Po 30 dniach od premiery ze sklepu Google Play pobrano ją ponad 100 tysięcy razy, a po kolejnych 10 dniach liczba wzrosła do 160 tysięcy. Każdy może poczuć się jak bohater odcinka na kanale MTB. Popularność aplikacji rośnie nie tylko wśród graczy, ale także marek, dla których „Quiz House” tworzy nowe możliwości reklamowe.
Czytaj więcej >>>
Popularni influencerzy, znani na YouTube z sond ulicznych, w czasie których sprawdzają poziom polskiej edukacji, postanowili rozszerzyć swoje działania. Aplikacja “Quiz House” to połączenie rozrywki, edukacji i rywalizacji. Po 30 dniach od premiery ze sklepu Google Play pobrano ją ponad 100 tysięcy razy, a po kolejnych 10 dniach liczba wzrosła do 160 tysięcy. Każdy może poczuć się jak bohater odcinka na kanale MTB. Popularność aplikacji rośnie nie tylko wśród graczy, ale także marek, dla których „Quiz House” tworzy nowe możliwości reklamowe.
Czytaj więcej >>>
YouTube sprawdza, ile osób w danym momencie ogląda konkretne wideo
YouTube testuje nową funkcję w aplikacji na systemie android. Narzędzie będzie w czasie rzeczywistym liczyć widzów danego wideo. Jeśli funkcja zostanie wprowadzona na stałe, możliwy będzie monitoring liczby osób oglądających film jednocześnie. Pozwoli to między innymi ocenić potencjał wiralowy, a także dokładniej określić czas wzmożonej oglądalności na danym kanale.
Czytaj więcej >>>
YouTube testuje nową funkcję w aplikacji na systemie android. Narzędzie będzie w czasie rzeczywistym liczyć widzów danego wideo. Jeśli funkcja zostanie wprowadzona na stałe, możliwy będzie monitoring liczby osób oglądających film jednocześnie. Pozwoli to między innymi ocenić potencjał wiralowy, a także dokładniej określić czas wzmożonej oglądalności na danym kanale.
Czytaj więcej >>>
Redesign Facebook'a i Instagrama
Popularne platformy wprowadzają porządki, aby zamieszczane na nich treści były bardziej czytelne i klikalne. Nasz News Feed ma stać się bardziej przejrzysty przez redukcję liczby informacji wyświetlanych jednocześnie. Zmieni się też m.in. sekcja komentarzy pod postami, które przyjmą stylistykę czatu w aplikacji Messenger. Na Instagramie pojawią się komentarze w formie zdjęć i wideo, co ma zwiększyć interaktywność serwisu. Zmian na naszych kontach możemy spodziewać się w przeciągu kilku najbliższych tygodni.
Czytaj więcej >>>
Popularne platformy wprowadzają porządki, aby zamieszczane na nich treści były bardziej czytelne i klikalne. Nasz News Feed ma stać się bardziej przejrzysty przez redukcję liczby informacji wyświetlanych jednocześnie. Zmieni się też m.in. sekcja komentarzy pod postami, które przyjmą stylistykę czatu w aplikacji Messenger. Na Instagramie pojawią się komentarze w formie zdjęć i wideo, co ma zwiększyć interaktywność serwisu. Zmian na naszych kontach możemy spodziewać się w przeciągu kilku najbliższych tygodni.
Czytaj więcej >>>
Magia w Kuchni Lidla!
W ramach współpracy iluzjonisty Y z marką Lidl powstały dwa wyjątkowe filmy - jeden opublikowany na kanale Twórcy, a drugi na kanale klienta. Zachęcamy do oglądania!
W ramach współpracy iluzjonisty Y z marką Lidl powstały dwa wyjątkowe filmy - jeden opublikowany na kanale Twórcy, a drugi na kanale klienta. Zachęcamy do oglądania!