Poniedziałkowa dawka informacji z polskich i zagranicznych mediów!
W 2017 roku mobilna wersja YouTube nie miała sobie równych! Aplikacja nie tylko znalazła się na pierwszym miejscu w grudniowym rankingu popularności, ale trafiła także do rocznego zestawienia TOP 20, w którym zdeklasowała konkurencję w kategorii wideo. Jak pokazują opracowane przez firmę Spicy Mobile dane, jej zasięg na rynku polskim wyniósł aż 66,69%. W przypadku serwisu ipla - który uplasował się na drugim miejscu - wynik wyniósł zaledwie 4,75%.
Czytaj więcej>>>
Aplikacja Quiz House została nominowana do nagrody Mobile Trends Awards 2017 w kategorii: gra mobilna! Autorami aplikacji są twórcy kanału Matura To Bzdura (Adam Drzewicki) oraz dom softwarowy Future Mind. Gra cieszy się ogromną popularnością. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy od premiery, aplikację pobrało niemal pół miliona użytkowników systemu Android, a łączna liczba pojedynków przekroczyła 50 milionów. Głosowanie internautów rozpocznie się w środę, 24 stycznia.
Oddaj głos na Quiz House!
Matura To Bzdura współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
"Baza Twórców YouTube" zawiera informacje dotyczące danych demograficznych widowni, szczegółowe opisy kanałów oraz informacje o działalności influencerów poza kanałem YouTube. Ponadto statystyki powiązane z subskrypcjami kanału, liczbą fanów na Facebooku i Instagramie oraz średnią wyświetleń wideo, aktualizowane są w czasie rzeczywistym. To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku. Obecnie w katalogu znajduje się kilkuset twórców zrzeszonych w LifeTube oraz kilkudziesięciu influencerów współpracujących z Fantasy Expo.
Skorzystaj z naszej bazy!
Czy w niecałe dwie minuty można w przystępny sposób wyjaśnić widzom, czym są choroby nowotworowe i jednocześnie zachęcić ich do wsparcia organizacji, które działają na rzecz chorych? Jak najbardziej! W 2017 roku twórcy kanału emce wzięli udział w kampanii promującej zbiórkę 1% podatku na rzecz fundacji Alivia. W ramach współpracy powstał specjalny odcinek serii “100 sekund”, w którym Huyen opowiedziała o tym, skąd w ludzkim organizmie bierze się nowotwór złośliwy, jakie metody leczenia są najpopularniejsze i nad jakimi lekami pracuje obecnie środowisko medyczne. Wideo obejrzało ponad 200 tysięcy osób, a sam materiał został nominowany do Grand Video Awards 2017 w kategorii: branded content.
emce współpracuje z LifeTube - największą jednonarodową siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza ponad 420 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 56 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 510 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.