Jest poniedziałek, jest prasówka!
Polscy użytkownicy YouTube’a miesięcznie poświęcają ok. 3 godzin na oglądanie filmów zamieszczonych w serwisie. Jest ich już ponad 21 milionów, z czego 8 milionów zamieszkuje wsie oraz małe miejscowości - i to wśród tej grupy wiekowej YouTube cieszy się największą popularnością. Styczniowe badanie Gemius/PBI zwraca również uwagę na stale rosnącą liczbę użytkowników aplikacji mobilnej - obecnie jest ich ponad 8 milionów, co - w porównaniu do stycznia 2017 - daje 15 proc. wzrost.
Czytaj więcej>>>
Już w czwartek spotykamy się w Tusz Tusz Bistro, by porozmawiać o źródłach inspiracji internetowych twórców oraz istocie silnej woli w dążeniu do celu. Prelegentami pierwszego, otwartego szkolenia LifeTube Boosters będą Marco Kubiś oraz dr Ewa Jarczewska-Gerc. Choć bilety rozeszły się błyskawicznie, wciąż macie szansę, by uczestniczyć w prelekcjach - a to za sprawą relacji live! Transmisja rozpocznie się o 17:30 na naszym kanale na YouTube.
Patronami wydarzenia są: Eska, mediafun i Uniwersytet SWPS.
Łukasz Jakóbiak, autor i prowadzący internetowy talk-show 20m2, postanowił odświeżyć swoją kawalerkę. Najbardziej znane wnętrza polskiego internetu pokryły farby marki Dulux. Podczas metamorfozy ekipa Łukasza zaprezentowała wszystkie możliwości marki - dostępne kolory, testery oraz aplikację mobilną. W kampanii Dulux Easy Care brały również udział influencerki z kanały loveandgreatshoes. Efekt? Ponad 0,5 miliona wyświetleń i trwały efekt w postaci odnowionych ścian! :)
Łukasz Jakóbiak i loveandgreatshoes współpracują z LifeTube - największą jednonarodowa siecią YouTube w Europie. Aktualnie LifeTube zrzesza 440 twórców wideo. Łączna liczba subskrypcji przekroczyła 60 milionów, a Twórcy LifeTube generują średnio 560 mln wyświetleń miesięcznie.
W LifeTube produkujemy wideo. Wiemy wszystko o YouTube. Zajmujemy się managementem topowych influencerów – gwiazd YouTube – i tworzymy kanały dla marek, umożliwiając im budowę własnej publiczności. Realizujemy kompleksowe kampanie z influencerami. Doradzamy w zakresie wideo marketingu i szkolimy. Jesteśmy certyfikowanym partnerem YouTube i liderem influencer marketingu w Polsce.