Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
Sylwia Kowalska-Haupka dyrektorem finansowym grupy LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd bezpośrednio współpracuje z zarządem spółki w zakresie efektywności biznesu. Przez ostatni rok była związana z LTTM jako kontroler finan...
Final countdown! Charytatywny stream Gra Paczka już za kilka dni. Na uczestników czekają nagrody związane m.in. ze światem Cyberpunk 2077

Środowisko gamingowe znów jednoczy siły, by pomóc tym, którzy mieli mniej szczęścia. Już 12 listopada rozpocznie się kilkudniowy maraton streamów Gra Paczka ze zbiórką finansową na rzecz Szlachetnej Paczki. W trakcie wydarzenia organizowane będą konkursy, w których widzo...
Małgorzata Jakimowicz nową Client Service Director w TalentMedia

Małgorzata Jakimowicz, wcześniej Account Supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko Client Service Directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). W nowej roli jest odpowiedzialna za rozwój TalentMedia oraz zarządzanie pracą działów:...
Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych!

W najnowszej kampanii Orange i Play udział wzięło aż czternastu twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora.
Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki. Lidija Vukić odpowiedzialna za międzynarodowy rozwój spółki.

Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki w regionie CEE. W pierwszej kolejności są to Czechy, Słowacja, Węgry oraz Bałkany. Wśród klientów lokalnych są już takie marki jak: Hasbro, Huawei, Samsung i Kaufland. Na czele międzynarodowego rozwoju grupy stanęła Lidija Vukić, członek ...
Branża gamingowa ponownie zagra dla Szlachetnej Paczki!

Druga edycja charytatywnego streamu coraz bliżej, wciąż można zostać partnerem wydarzenia
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce 

Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8 milionów graczek.
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
Sylwia Kowalska-Haupka dyrektorem finansowym grupy LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd bezpośrednio współpracuje z zarządem spółki w zakresie efektywności biznesu. Przez ostatni rok była związana z LTTM jako kontroler finan...
Final countdown! Charytatywny stream Gra Paczka już za kilka dni. Na uczestników czekają nagrody związane m.in. ze światem Cyberpunk 2077

Środowisko gamingowe znów jednoczy siły, by pomóc tym, którzy mieli mniej szczęścia. Już 12 listopada rozpocznie się kilkudniowy maraton streamów Gra Paczka ze zbiórką finansową na rzecz Szlachetnej Paczki. W trakcie wydarzenia organizowane będą konkursy, w których widzo...
Małgorzata Jakimowicz nową Client Service Director w TalentMedia

Małgorzata Jakimowicz, wcześniej Account Supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko Client Service Directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). W nowej roli jest odpowiedzialna za rozwój TalentMedia oraz zarządzanie pracą działów:...
Orange i Play zaprosili do kampanii 14 influencerów gamingowych!

W najnowszej kampanii Orange i Play udział wzięło aż czternastu twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora.
Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki. Lidija Vukić odpowiedzialna za międzynarodowy rozwój spółki.

Grupa LTTM wchodzi na nowe rynki w regionie CEE. W pierwszej kolejności są to Czechy, Słowacja, Węgry oraz Bałkany. Wśród klientów lokalnych są już takie marki jak: Hasbro, Huawei, Samsung i Kaufland. Na czele międzynarodowego rozwoju grupy stanęła Lidija Vukić, członek ...
Branża gamingowa ponownie zagra dla Szlachetnej Paczki!

Druga edycja charytatywnego streamu coraz bliżej, wciąż można zostać partnerem wydarzenia

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
10
11
12
13
14
15
16
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.