Martyna Adamus Talents Management Directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej Head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Talents Management Directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami Talent Managerów (“Glow” i “Rozrywka”), reprezentujących...
Premiera pierwszego w Polsce e-booka o kanałach marek na YouTube!

50 stron eksperckiego know-how w e-booku “Brands as Creators. Jak powstają najlepsze kanały marek na YouTube” stworzyła agencja TalentMedia, wchodząca w skład grupy LTTM. Oprócz obszernej wiedzy na temat kanałów marek, znajdują się w nim komentarze ekspertów i case studi...
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce 

Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8 milionów graczek.
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
Sylwia Kowalska-Haupka dyrektorem finansowym grupy LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd bezpośrednio współpracuje z zarządem spółki w zakresie efektywności biznesu. Przez ostatni rok była związana z LTTM jako kontroler finan...
Final countdown! Charytatywny stream Gra Paczka już za kilka dni. Na uczestników czekają nagrody związane m.in. ze światem Cyberpunk 2077

Środowisko gamingowe znów jednoczy siły, by pomóc tym, którzy mieli mniej szczęścia. Już 12 listopada rozpocznie się kilkudniowy maraton streamów Gra Paczka ze zbiórką finansową na rzecz Szlachetnej Paczki. W trakcie wydarzenia organizowane będą konkursy, w których widzo...
Małgorzata Jakimowicz nową Client Service Director w TalentMedia

Małgorzata Jakimowicz, wcześniej Account Supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko Client Service Directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). W nowej roli jest odpowiedzialna za rozwój TalentMedia oraz zarządzanie pracą działów:...
42 mln złotych wypłaciła grupa LTTM youtuberom w 2020 roku. Przychody wzrosły mimo pandemii

Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa influencer marketingu w Polsce podsumowuje rok 2020 i ...
Martyna Adamus Talents Management Directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej Head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Talents Management Directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami Talent Managerów (“Glow” i “Rozrywka”), reprezentujących...
Premiera pierwszego w Polsce e-booka o kanałach marek na YouTube!

50 stron eksperckiego know-how w e-booku “Brands as Creators. Jak powstają najlepsze kanały marek na YouTube” stworzyła agencja TalentMedia, wchodząca w skład grupy LTTM. Oprócz obszernej wiedzy na temat kanałów marek, znajdują się w nim komentarze ekspertów i case studi...
IQS i Gameset: Kobiety stanowią 47% graczy w Polsce 

Według autorskich badań IQS realizowanych pod nazwą Game Story w Polsce jest 17 milionów graczy w grupie wiekowej 9-55 lat. Niemal połowę z nich, bo 47%, stanowią kobiety. Oznacza to, że na wszystkich platformach w Polsce mamy już około 8 milionów graczek.
Philips z aktywacjami dla fanów League of Legends i FIFY w ramach kampanii OneBlade OneWinner

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Fanów czekają dwie akcje pełne gamingowych emocji w towarzystwie najpopularniejszych graczy z YouTube i Twitcha.
Rusza #GamesetKnows: Academy

Gameset podzieli się ekspercką wiedzą w ramach bezpłatnych szkoleń dla marketerów
Do streamu, gotowi, start! 60-godzinny maraton gamingowy Gra Paczka 2 rozpoczyna się już dzisiaj

Już o godzinie 15:00 rozpocznie się kilkudniowy charytatywny stream Gra Paczka, w trakcie którego świat gamingu znów zjednoczy siły w szczytnym celu. Podczas ponad 60 godzin będzie można nie tylko śledzić na żywo rozgrywki najbardziej znanych polskich streamerów, ale rów...
Sylwia Kowalska-Haupka dyrektorem finansowym grupy LTTM

Sylwia Kowalska-Haupka awansowała na nowo powstałe stanowisko dyrektora finansowego grupy LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd bezpośrednio współpracuje z zarządem spółki w zakresie efektywności biznesu. Przez ostatni rok była związana z LTTM jako kontroler finan...
Final countdown! Charytatywny stream Gra Paczka już za kilka dni. Na uczestników czekają nagrody związane m.in. ze światem Cyberpunk 2077

Środowisko gamingowe znów jednoczy siły, by pomóc tym, którzy mieli mniej szczęścia. Już 12 listopada rozpocznie się kilkudniowy maraton streamów Gra Paczka ze zbiórką finansową na rzecz Szlachetnej Paczki. W trakcie wydarzenia organizowane będą konkursy, w których widzo...
Małgorzata Jakimowicz nową Client Service Director w TalentMedia

Małgorzata Jakimowicz, wcześniej Account Supervisor w agencji Scholz & Friends, objęła stanowisko Client Service Directora w agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). W nowej roli jest odpowiedzialna za rozwój TalentMedia oraz zarządzanie pracą działów:...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
10
11
12
13
14
15
16
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.