Centrum GovTech zaprasza na konferencję poświęconą wsparciu branży gier i kreatywnej w Polsce

Konferencja organizowana przez Centrum GovTech, przy współpracy z Gameset odbędzie się 29 maja 2021 roku o 11:00 na kanałach komunikacyjnych Centrum GovTech – Facebook i YouTube. Konferencja będzie przestrzenią do debaty na temat wsparcia twórców oraz rozwojowi branży kr...
Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowacji

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji
Rusza Esportowy Turniej Polski!

Rusza kampania Esportowy Turniej Polski - gamingowe rozgrywki organizowane przez Centrum GovTech przy współpracy z Gameset. Partnerem głównym turnieju w Counter-Strike: Global Offensive i szachy został Totalizator Sportowy
LIFETUBE (GRUPA LTTM) URUCHAMIA 12 NOWYCH KANAŁÓW YOUTUBE DLA GWIAZD MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. RUSZA PROGRAM “SOCIAL STARS”!

„Social Stars” to autorski program, w ramach którego LifeTube – największa sieć partnerska dla youtuberów w Polsce należąca do grupy LTTM – poprowadzi 12 nowych kanałów na YouTube dla influencerów znanych do tej pory z innych platform. Janina Bąk „Statystycznie rzecz bio...
Grupa WAKSY dołącza do LifeTube

Największa w Polsce sieć wielokanałowa LifeTube (grupa LTTM) nawiązała współpracę z zespołem popularnych twórców - grupą WAKSY, która składa się z kanałów: WAKSY, WAKSY 2, Paulina Soboń i Aria Martelle, o łącznej liczbie 1,83 mln subskrypcji i ponad 10,2 mln wyświetleń m...
LTTM rozpoczyna działalność w Grecji

Największa w Polsce grupa wyspecjalizowana w influencer marketingu rozszerza działalność w Europie. Po osiągnięciu pozycji lidera w Bułgarii i rozwoju w Rumunii grupa LTTM otworzyła właśnie biuro w Salonikach. Na greckim rynku współpracuje już bezpośrednio z 30 twórcami,...
42 mln złotych wypłaciła grupa LTTM youtuberom w 2020 roku. Przychody wzrosły mimo pandemii

Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa influencer marketingu w Polsce podsumowuje rok 2020 i ...
Martyna Adamus Talents Management Directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej Head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Talents Management Directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami Talent Managerów (“Glow” i “Rozrywka”), reprezentujących...
Premiera pierwszego w Polsce e-booka o kanałach marek na YouTube!

50 stron eksperckiego know-how w e-booku “Brands as Creators. Jak powstają najlepsze kanały marek na YouTube” stworzyła agencja TalentMedia, wchodząca w skład grupy LTTM. Oprócz obszernej wiedzy na temat kanałów marek, znajdują się w nim komentarze ekspertów i case studi...
„7 metrów dla Ziemi” – nowy ekologiczny format Rafała Gębury zrealizowany przy współpracy z myhive Warsaw Spire

myhive – należąca do Immofinanz międzynarodowa marka biurowa, pod którą działa m.in. warszawski wieżowiec Warsaw Spire – rozpoczęła współpracę z Rafałem Gęburą, twórcą „7 metrów pod ziemią”, autorem najpopularniejszych wywiadów na polskim YouTube (1,09 mln subskrypcji). ...
Centrum GovTech zaprasza na konferencję poświęconą wsparciu branży gier i kreatywnej w Polsce

Konferencja organizowana przez Centrum GovTech, przy współpracy z Gameset odbędzie się 29 maja 2021 roku o 11:00 na kanałach komunikacyjnych Centrum GovTech – Facebook i YouTube. Konferencja będzie przestrzenią do debaty na temat wsparcia twórców oraz rozwojowi branży kr...
Philips kontynuuje zaangażowanie w gaming i rusza z kampanią w Czechach i Słowacji

Marka Philips przy wsparciu agencji Gameset kolejny raz stawia na działania skierowane do graczy. Tym razem gamingowe aktywacje zaplanowano w Czechach i Słowacji
Rusza Esportowy Turniej Polski!

Rusza kampania Esportowy Turniej Polski - gamingowe rozgrywki organizowane przez Centrum GovTech przy współpracy z Gameset. Partnerem głównym turnieju w Counter-Strike: Global Offensive i szachy został Totalizator Sportowy
LIFETUBE (GRUPA LTTM) URUCHAMIA 12 NOWYCH KANAŁÓW YOUTUBE DLA GWIAZD MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH. RUSZA PROGRAM “SOCIAL STARS”!

„Social Stars” to autorski program, w ramach którego LifeTube – największa sieć partnerska dla youtuberów w Polsce należąca do grupy LTTM – poprowadzi 12 nowych kanałów na YouTube dla influencerów znanych do tej pory z innych platform. Janina Bąk „Statystycznie rzecz bio...
Grupa WAKSY dołącza do LifeTube

Największa w Polsce sieć wielokanałowa LifeTube (grupa LTTM) nawiązała współpracę z zespołem popularnych twórców - grupą WAKSY, która składa się z kanałów: WAKSY, WAKSY 2, Paulina Soboń i Aria Martelle, o łącznej liczbie 1,83 mln subskrypcji i ponad 10,2 mln wyświetleń m...
LTTM rozpoczyna działalność w Grecji

Największa w Polsce grupa wyspecjalizowana w influencer marketingu rozszerza działalność w Europie. Po osiągnięciu pozycji lidera w Bułgarii i rozwoju w Rumunii grupa LTTM otworzyła właśnie biuro w Salonikach. Na greckim rynku współpracuje już bezpośrednio z 30 twórcami,...
42 mln złotych wypłaciła grupa LTTM youtuberom w 2020 roku. Przychody wzrosły mimo pandemii

Pomimo trudnego dla branży reklamowej roku, grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) na przestrzeni 12 miesięcy wypłaciła youtuberom z sieci ponad 42 miliony złotych – to milion więcej niż w 2019. Największa grupa influencer marketingu w Polsce podsumowuje rok 2020 i ...
Martyna Adamus Talents Management Directorem w grupie LTTM

Martyna Adamus, wcześniej Head of Glow by LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko Talents Management Directora w grupie LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset). Odtąd odpowiada za zarządzanie dwoma działami Talent Managerów (“Glow” i “Rozrywka”), reprezentujących...
Premiera pierwszego w Polsce e-booka o kanałach marek na YouTube!

50 stron eksperckiego know-how w e-booku “Brands as Creators. Jak powstają najlepsze kanały marek na YouTube” stworzyła agencja TalentMedia, wchodząca w skład grupy LTTM. Oprócz obszernej wiedzy na temat kanałów marek, znajdują się w nim komentarze ekspertów i case studi...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
9
10
11
12
13
14
15
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.