LTTM powiększa zespół – trzech managerów dołącza do działu sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwinęła swój zespół sprzedaży, kierowany przez Magdalenę Talmę, o trzech nowych Sales Managerów – Klaudię Szelest, Marcina Błajeta i Annę Motyl. Nowa część zespołu współodpowiada za pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich ...
Youtuberzy motoryzacyjni w kampanii Rankomatu.

Platforma Rankomat, oferująca klientom najkorzystniejsze oferty ubezpieczeń samochodu, podjęła współpracę z youtuberami, którzy w dedykowanych filmach zaprezentowali jej możliwości oraz zachęcali do korzystania z cashback’u „Motozwrotka”. W kampanii udział wzięli twórcy ...
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarze...
Maretti rusza z kampanią influencer marketingową na polskim rynku.

Bułgarski producent FMCG, Fiscota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę z jednymi z największych twórców w Polsce m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette M...
Wzmocnienie w zespole komunikacji Gamesetu

Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) powiększyła swój zespół komunikacji. W czerwcu nowo utworzone stanowisko Communications Specialist objął tam Wojciech Grzegorzyca.
Alexxis Ola z kolekcją swimwear dla marki DresKod

Alexxis Ola, youtuberka, którą subskrybuje 223 tys. osób, po raz drugi podjęła się stworzenia kolekcji odzieży z polską marką DresKod. W wyniku współpracy powstała kolekcja Alexxis Ola x DK, złożona z 68 modeli swimwear oraz mody plażowej, która swoją premierę miała 26 m...
Ms.Hera, Ewa Pachulska, Vlog Lola i Natalie Beautyy we wspólnym teście produktów Natura Siberica (Eurus)!

Marka Natura Siberica we współpracy z agencją influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM) przeprowadziła pierwszy w historii marki zintegrowany test promujący dwie linie produktowe na YouTubie i Instagramie. W kampanię zaangażowane zostały youtuberki beauty: Ewa Pachu...
Łukasz Gwiazda dołącza do TalentMedia (grupa LTTM).

Łukasz Gwiazda powraca do agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). Od czerwca obejmuje stanowisko Head of Strategy. Będzie również współodpowiedzialny za usprawnianie procesów doboru twórców do kampanii i rozwój nowych usług LTTM-u. 
Erbud wchodzi na YouTube – nowy kanał i kampania employer brandingowa. TalentMedia odpowiedzialne za realizację.

Erbud – największa niezależna grupa budowlana w Polsce – we współpracy z agencją TalentMedia (grupa LTTM) rozpoczęła pierwsze w historii marki działania z youtuberami. W ramach employer brandingowej kampanii powstanie 7-odcinkowa seria wideo zamieszczona na specjalnie ut...
Gamingowe superbohaterki w akcji Gaming HERoes promującej najnowszy film Marvela „Czarna Wdowa”

Już 9 lipca kinowa premiera nowego filmu Marvela „Czarna Wdowa”. Do promocji filmu o niesamowitej Natashy Romanoff zaangażowano popularne polskie gamerki z Twitcha. 
LTTM powiększa zespół – trzech managerów dołącza do działu sprzedaży

Grupa LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset) rozwinęła swój zespół sprzedaży, kierowany przez Magdalenę Talmę, o trzech nowych Sales Managerów – Klaudię Szelest, Marcina Błajeta i Annę Motyl. Nowa część zespołu współodpowiada za pozyskiwanie nowych klientów bezpośrednich ...
Youtuberzy motoryzacyjni w kampanii Rankomatu.

Platforma Rankomat, oferująca klientom najkorzystniejsze oferty ubezpieczeń samochodu, podjęła współpracę z youtuberami, którzy w dedykowanych filmach zaprezentowali jej możliwości oraz zachęcali do korzystania z cashback’u „Motozwrotka”. W kampanii udział wzięli twórcy ...
Gameset organizuje międzynarodową konferencję Gaming Marketing Day

Już 1 lipca odbędzie się Gaming Marketing Day, czyli międzynarodowa konferencja online organizowana przez Gameset (grupa LTTM). Wśród prelegentów znajdują się przedstawiciele firm Nielsen Sports, David Agency, Philips, Ogilvy Poland oraz samego Gamesetu. Udział w wydarze...
Maretti rusza z kampanią influencer marketingową na polskim rynku.

Bułgarski producent FMCG, Fiscota Food rozpoczął realizację kampanii „Dwie strony smaku”, w ramach której nawiązano współpracę z jednymi z największych twórców w Polsce m.in. grupą WAKSY, Dannym Ferreri i Nadią Długosz. Działania dedykowane promocji produktu Bruschette M...
Wzmocnienie w zespole komunikacji Gamesetu

Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) powiększyła swój zespół komunikacji. W czerwcu nowo utworzone stanowisko Communications Specialist objął tam Wojciech Grzegorzyca.
Alexxis Ola z kolekcją swimwear dla marki DresKod

Alexxis Ola, youtuberka, którą subskrybuje 223 tys. osób, po raz drugi podjęła się stworzenia kolekcji odzieży z polską marką DresKod. W wyniku współpracy powstała kolekcja Alexxis Ola x DK, złożona z 68 modeli swimwear oraz mody plażowej, która swoją premierę miała 26 m...
Ms.Hera, Ewa Pachulska, Vlog Lola i Natalie Beautyy we wspólnym teście produktów Natura Siberica (Eurus)!

Marka Natura Siberica we współpracy z agencją influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM) przeprowadziła pierwszy w historii marki zintegrowany test promujący dwie linie produktowe na YouTubie i Instagramie. W kampanię zaangażowane zostały youtuberki beauty: Ewa Pachu...
Łukasz Gwiazda dołącza do TalentMedia (grupa LTTM).

Łukasz Gwiazda powraca do agencji influencer marketingu TalentMedia (grupa LTTM). Od czerwca obejmuje stanowisko Head of Strategy. Będzie również współodpowiedzialny za usprawnianie procesów doboru twórców do kampanii i rozwój nowych usług LTTM-u. 
Erbud wchodzi na YouTube – nowy kanał i kampania employer brandingowa. TalentMedia odpowiedzialne za realizację.

Erbud – największa niezależna grupa budowlana w Polsce – we współpracy z agencją TalentMedia (grupa LTTM) rozpoczęła pierwsze w historii marki działania z youtuberami. W ramach employer brandingowej kampanii powstanie 7-odcinkowa seria wideo zamieszczona na specjalnie ut...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
8
9
10
11
12
13
14
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.