Posty oznaczone jako sponsorowane są bardziej wiarygodne - wyniki badania LifeTube i IQS

Konsumenci ufają influencerom oznaczającym współpracę z markami - wynika z badania LifeTube i IQS przeprowadzonego na platformie Omnisurv by IQS. Tylko 17% badanych deklaruje, że współpraca z influencerem może zniechęcić ich do marki. Badanie przeprowadzono na reprezenta...
LTTM rozpoczyna współpracę ze Studi w zakresie reprezentacji kanału “Beksy”

LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), największa sieć partnerska i agencja influencer marketingu w CEE, podjęła współpracę ze STUDI (daw. Abstra) w zakresie obsługi sprzedażowej i reprezentacji kanału youtubowego “Beksy”. To jeden z najpopularniejszych w Polsce kanałów ...
vivo - najlepszy przyjaciel influencerów? Wyjątkowa kampania Face Your vivo!

Szeroko zakrojona akcja na TikToku, znani twórcy testujący możliwości smartphone’a w spotach reklamowych, materiałach POS i OOH, a do tego specjalnie skomponowany utwór – to tylko część kampanii marki vivo promującej nowy model telefonu stworzonego z myślą o twórcach int...
Autorska kolekcja dresów Ady Grotkowskiej we współpracy z marką Dreskod

Adrianna Grotkowska to jedna z najpopularniejszych beauty influencerek w Polsce. Jej kanał na YouTube śledzi 320 tys. osób. Swoją popularność zdobyła tworząc makijaże, a także przeprowadzając testy kosmetyków. Aktualnie Ada postanowiła spróbować swoich sił w branży fashi...
Philips OneBlade ponownie dla graczy. Wyzwania OneBlade First Shave

Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię skierowaną do graczy i wspólnie z influencerami rzuciła wyzwanie sprawdzenia funkcjonalności maszynki w...
Huawei rusza z turniejami esportowymi! Najlepsi zagrają pod okiem znanych streamerów, do wygrania najnowsze monitory

W ramach kampanii marki Huawei pod hasłem “Osiągaj więcej” odbędzie się seria turniejów esportowych w trzech grach - League of Legends, Valorant oraz Teamfight Tactics. Najlepsi gracze dołączą do drużyn prowadzonych przez znanych influencerów, takich jak Rybson, Overpow,...
Gaming Marketing Days już 20-21 października! Wystąpią m.in. przedstawiciele PepsiCo, BMW i Twitcha
Przedstawiciele PepsiCo, BMW, Twitcha i innych marek za darmo podzielą się wiedzą podczas Gaming Marketing Days
Juszes dołącza do LifeTube

Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców intern...
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset

Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Anna Ryczkowska nową PR&Communications Managerką w LifeTube (LTTM)

Anna Ryczkowska dołączyła do LifeTube (Grupa LTTM), agencji influencer marketingu i największej sieci partnerskiej YouTube w CEE, obejmując stanowisko PR&Communications Managerki.
Posty oznaczone jako sponsorowane są bardziej wiarygodne - wyniki badania LifeTube i IQS

Konsumenci ufają influencerom oznaczającym współpracę z markami - wynika z badania LifeTube i IQS przeprowadzonego na platformie Omnisurv by IQS. Tylko 17% badanych deklaruje, że współpraca z influencerem może zniechęcić ich do marki. Badanie przeprowadzono na reprezenta...
LTTM rozpoczyna współpracę ze Studi w zakresie reprezentacji kanału “Beksy”

LTTM (LifeTube, TalentMedia, Gameset), największa sieć partnerska i agencja influencer marketingu w CEE, podjęła współpracę ze STUDI (daw. Abstra) w zakresie obsługi sprzedażowej i reprezentacji kanału youtubowego “Beksy”. To jeden z najpopularniejszych w Polsce kanałów ...
vivo - najlepszy przyjaciel influencerów? Wyjątkowa kampania Face Your vivo!

Szeroko zakrojona akcja na TikToku, znani twórcy testujący możliwości smartphone’a w spotach reklamowych, materiałach POS i OOH, a do tego specjalnie skomponowany utwór – to tylko część kampanii marki vivo promującej nowy model telefonu stworzonego z myślą o twórcach int...
Autorska kolekcja dresów Ady Grotkowskiej we współpracy z marką Dreskod

Adrianna Grotkowska to jedna z najpopularniejszych beauty influencerek w Polsce. Jej kanał na YouTube śledzi 320 tys. osób. Swoją popularność zdobyła tworząc makijaże, a także przeprowadzając testy kosmetyków. Aktualnie Ada postanowiła spróbować swoich sił w branży fashi...
Philips OneBlade ponownie dla graczy. Wyzwania OneBlade First Shave

Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię skierowaną do graczy i wspólnie z influencerami rzuciła wyzwanie sprawdzenia funkcjonalności maszynki w...
Huawei rusza z turniejami esportowymi! Najlepsi zagrają pod okiem znanych streamerów, do wygrania najnowsze monitory

W ramach kampanii marki Huawei pod hasłem “Osiągaj więcej” odbędzie się seria turniejów esportowych w trzech grach - League of Legends, Valorant oraz Teamfight Tactics. Najlepsi gracze dołączą do drużyn prowadzonych przez znanych influencerów, takich jak Rybson, Overpow,...
Gaming Marketing Days już 20-21 października! Wystąpią m.in. przedstawiciele PepsiCo, BMW i Twitcha
Przedstawiciele PepsiCo, BMW, Twitcha i innych marek za darmo podzielą się wiedzą podczas Gaming Marketing Days
Juszes dołącza do LifeTube

Juszes, czyli Justyna Żak, to youtuberka, instagramerka, oraz uczestniczka polskiej edycji reality show Big Brother. Influencerka, by dalej rozwijać swoje kanały społecznościowe dołączyła do LifeTube (grupa LTTM) największej sieci partnerskiej zrzeszającej twórców intern...
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset

Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
6
7
8
9
10
11
12
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.