Piotr Bombol dołącza do zarządu LTTM

Piotr Bombol, założyciel i dotychczasowy Chief Strategy Officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu LTTM. Podjęta decyzja wynika z planów biznesowych grupy na ten rok.
Gameset i ERBUD angażują środowisko esportowe w sprawę pisowni słowa „esport”
Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud ma...
ERBUD kontynuuje działania employer brandingowe wśród fanów esportu
Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud ma...
Gameset organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów
Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów z cyklu #GamesetKnows. W kwietniu odbędą się łącznie cztery spotkania online, podczas których marketerzy będą mogli poznać platformy społecznościowe wykorzystywane w gaming mark...
Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset
Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak oraz Krystian Szczepaniak to osoby, które awansowały w pierwszym kwartale 2022 roku w strukturach agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowo utworzone stanowisko...
Чудова акція польських бабусь для дітей з України!

Найвідоміша бабуся Польщі – Беата Боруцька – відома в мережі як Мудра бабуся, організовує акцію, щоб заохотити польських бабусь допомагати у догляді за дітьми біженців з України. Проект «Польські бабусі дітям з України» є ініціативою, яка полягає в організації підтримки ...
Polskie Babcie dla Ukrainy. Blogerka Mądra Babcia i SeniorApp z akcją pomocy dla dzieci

Twórczyni zrzeszona w sieci LifeTube, najsłynniejsza babcia w Polsce – Beata Borucka – znana jako Mądra Babcia, organizuje akcję, która ma zachęcić polskie babcie do pomocy przy opiece nad dziećmi uchodźców z Ukrainy.
Gameset podsumowuje pięć lat gaming marketingu w Polsce
Mija 5 lat od powstania Gameset - pierwszej w Polsce agencji gaming marketingu, łączącej marki z graczami. O ile zwiększyły się przychody rynku gier od tamtego czasu? Ile procent populacji obecnie stanowią gracze i kim są? Jak bardzo wzrosły zarobki polskich twórców gami...
LifeTube we współpracy ze Stenograf.io startuje z programem darmowych napisów dla twórców

Okazuje się, że filmy na YouTube, które mają napisy, mają dłuższy czas oglądania. Wykorzystał to LifeTube (grupa LTTM) wchodząc we współpracę z twórcami aplikacji Stenograf.io. Twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube mogą za darmo przetestować aplikację, generując aż 90 darmow...
LTTM dla AleRabat: multiplatformowa kampania wtyczki

4 różne platformy i dziesiątki zaangażowanych twórców - kampania wtyczki AleRabat trwa i wciąż przyciąga nowych klientów. W promocji wzięli już udział między innymi: Xayoo, Japczan, Julia Kobus, Nanami Chan i PLKD. Kampania tworzona jest we współpracy z LTTM (LifeTube, G...
Piotr Bombol dołącza do zarządu LTTM

Piotr Bombol, założyciel i dotychczasowy Chief Strategy Officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu LTTM. Podjęta decyzja wynika z planów biznesowych grupy na ten rok.
Gameset i ERBUD angażują środowisko esportowe w sprawę pisowni słowa „esport”
Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud ma...
ERBUD kontynuuje działania employer brandingowe wśród fanów esportu
Polska firma budowlana ERBUD kontynuuje swoje zaangażowanie w komunikację z fanami esportu i gamingu w Polsce. Po nagrodzonej kampanii employer brandingowej pod nazwą Walka o Koszyki przyszedł czas na kolejne działania. W ramach najnowszej akcji #esportpiszemyjakerbud ma...
Gameset organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów
Agencja gaming marketingu Gameset (grupa LTTM) organizuje trzecią serię bezpłatnych webinarów z cyklu #GamesetKnows. W kwietniu odbędą się łącznie cztery spotkania online, podczas których marketerzy będą mogli poznać platformy społecznościowe wykorzystywane w gaming mark...
Awanse i nowe stanowisko w agencji Gameset
Michał Kisiel, Arkadiusz Kucia, Michał Znajewski, Karolina Szymczak oraz Krystian Szczepaniak to osoby, które awansowały w pierwszym kwartale 2022 roku w strukturach agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). W ramach transferu wewnętrznego nowo utworzone stanowisko...
Чудова акція польських бабусь для дітей з України!

Найвідоміша бабуся Польщі – Беата Боруцька – відома в мережі як Мудра бабуся, організовує акцію, щоб заохотити польських бабусь допомагати у догляді за дітьми біженців з України. Проект «Польські бабусі дітям з України» є ініціативою, яка полягає в організації підтримки ...
Polskie Babcie dla Ukrainy. Blogerka Mądra Babcia i SeniorApp z akcją pomocy dla dzieci

Twórczyni zrzeszona w sieci LifeTube, najsłynniejsza babcia w Polsce – Beata Borucka – znana jako Mądra Babcia, organizuje akcję, która ma zachęcić polskie babcie do pomocy przy opiece nad dziećmi uchodźców z Ukrainy.
Gameset podsumowuje pięć lat gaming marketingu w Polsce
Mija 5 lat od powstania Gameset - pierwszej w Polsce agencji gaming marketingu, łączącej marki z graczami. O ile zwiększyły się przychody rynku gier od tamtego czasu? Ile procent populacji obecnie stanowią gracze i kim są? Jak bardzo wzrosły zarobki polskich twórców gami...
LifeTube we współpracy ze Stenograf.io startuje z programem darmowych napisów dla twórców

Okazuje się, że filmy na YouTube, które mają napisy, mają dłuższy czas oglądania. Wykorzystał to LifeTube (grupa LTTM) wchodząc we współpracę z twórcami aplikacji Stenograf.io. Twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube mogą za darmo przetestować aplikację, generując aż 90 darmow...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
4
5
6
7
8
9
10
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.