Ile twórcy zarabiają na YT Shorts? LifeTube zdradza stawki

YouTube postawił na krótkie formy wideo, które od początku lutego 2023 roku dołączyły do programu monetyzacji treści. LifeTube, największa sieć partnerska dla twórców w Polsce sprawdziła jak radzi sobie YouTube Shorts oraz czy publikowanie krótkich materiałów jest opłaca...
LifeTube analizuje dane z kanałów YouTube. Startuje nowe narzędzie

LifeTube uruchomił nowe narzędzie służące do szczegółowej analizy danych o kanałach YouTube zrzeszonych w sieci partnerskiej. Informacje pozyskane z LifeTube Data pozwolą na jeszcze lepsze doradzanie twórcom LifeTube w zakresie rozwoju kanału, zwiększenia przychodów z Ad...
LifeTube wprowadza technologię LifeTube Max, pozwalającą na automatyczne zwiększenie przychodów z Adsense

To kolejna odsłona działań Grupy LTTM w kierunku zwiększenia przychodów twórców internetowych. Po utworzeniu działu LifeTube Content Lab sieć LifeTube wprowadza nowe, autorskie narzędzie do automatycznej optymalizacji reklamowej na YouTube. Nowe rozwiązanie umożliwia zwi...
LTTM tworzy LifeTube Creative Lab, Małgorzata Jakimowicz awansuje

LTTM, największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa, działająca w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców tworzy wewnętrzne studio Creative Lab. Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów LifeTube i Gameset. Działem będzie ...
LifeTube inwestuje w usługi zwiększające przychody twórców

LifeTube (Grupa LTTM) chce wypłacać jeszcze więcej pieniędzy twórcom. Uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które zwiększą ich przychody pasywne. W tym celu powołuje nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
Hi Piotrkowska drugą realizacją ERBUD przeniesioną do gry CS:GO

Najwyższy budynek biurowy w Łodzi można zobaczyć nie tylko w centrum miasta, ale także w grze CS:GO. Został tam przeniesiony przez Grupę ERBUD we współpracy z agencją Gameset. To część długofalowych działań realizowanych przez polską firmę budowlaną w esporcie i gamingu....
Nowy Executive Committee w LTTM

Największa w Europie środkowo-wschodniej grupa działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców powołuje nową strukturę zarządczą - Executive Committee (zarząd operacyjny). W jego skład weszli czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents M...
Philips uruchomił serwer Discord i kontynuuje działania skierowane do graczy
Philips we współpracy z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) uruchomił w Polsce nowy kanał komunikacji dla marki Philips OneBlade. Serwer Discord pod nazwą „Philips OneBlade | Shave & Play” stanowi element kolejnych działań skierowanych do społe...
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera

LTTM (LifeTube, Gameset), największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i gaming marketingu przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. Szkolenie kończy się zaświadczeniem Ministe...
Twórcy LifeTube w kampanii WIMIN

Polska marka WIMIN podjęła współpracę z LifeTube, największą w Europie Środkowo-Wschodniej grupą świadczącą usługi z zakresu wideo i influencer marketingu. Do kampanii zaangażowani zostali youtuberzy - Weronika Jaguś i Patryk Szczepanik.
Ile twórcy zarabiają na YT Shorts? LifeTube zdradza stawki

YouTube postawił na krótkie formy wideo, które od początku lutego 2023 roku dołączyły do programu monetyzacji treści. LifeTube, największa sieć partnerska dla twórców w Polsce sprawdziła jak radzi sobie YouTube Shorts oraz czy publikowanie krótkich materiałów jest opłaca...
LifeTube analizuje dane z kanałów YouTube. Startuje nowe narzędzie

LifeTube uruchomił nowe narzędzie służące do szczegółowej analizy danych o kanałach YouTube zrzeszonych w sieci partnerskiej. Informacje pozyskane z LifeTube Data pozwolą na jeszcze lepsze doradzanie twórcom LifeTube w zakresie rozwoju kanału, zwiększenia przychodów z Ad...
LifeTube wprowadza technologię LifeTube Max, pozwalającą na automatyczne zwiększenie przychodów z Adsense

To kolejna odsłona działań Grupy LTTM w kierunku zwiększenia przychodów twórców internetowych. Po utworzeniu działu LifeTube Content Lab sieć LifeTube wprowadza nowe, autorskie narzędzie do automatycznej optymalizacji reklamowej na YouTube. Nowe rozwiązanie umożliwia zwi...
LTTM tworzy LifeTube Creative Lab, Małgorzata Jakimowicz awansuje

LTTM, największa w Europie Środkowo-Wschodniej grupa, działająca w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców tworzy wewnętrzne studio Creative Lab. Nowa struktura agencyjna ma realizować projekty dla klientów LifeTube i Gameset. Działem będzie ...
LifeTube inwestuje w usługi zwiększające przychody twórców

LifeTube (Grupa LTTM) chce wypłacać jeszcze więcej pieniędzy twórcom. Uruchomi nowe usługi i narzędzia technologiczne, które zwiększą ich przychody pasywne. W tym celu powołuje nową jednostkę LifeTube Content Lab, na której czele staje Sebastian Huber.
Hi Piotrkowska drugą realizacją ERBUD przeniesioną do gry CS:GO

Najwyższy budynek biurowy w Łodzi można zobaczyć nie tylko w centrum miasta, ale także w grze CS:GO. Został tam przeniesiony przez Grupę ERBUD we współpracy z agencją Gameset. To część długofalowych działań realizowanych przez polską firmę budowlaną w esporcie i gamingu....
Nowy Executive Committee w LTTM

Największa w Europie środkowo-wschodniej grupa działająca w obszarze influencer marketingu i ekonomii twórców powołuje nową strukturę zarządczą - Executive Committee (zarząd operacyjny). W jego skład weszli czołowi liderzy i liderki organizacji: Martyna Adamus (Talents M...
Philips uruchomił serwer Discord i kontynuuje działania skierowane do graczy
Philips we współpracy z agencją gaming i metaverse marketingu Gameset (grupa LTTM) uruchomił w Polsce nowy kanał komunikacji dla marki Philips OneBlade. Serwer Discord pod nazwą „Philips OneBlade | Shave & Play” stanowi element kolejnych działań skierowanych do społe...
LTTM i IMOK tworzą oficjalnie zawód Influencer Managera

LTTM (LifeTube, Gameset), największa w Polsce grupa świadcząca usługi z zakresu influencer i gaming marketingu przy współpracy z Instytutem Marki Online i Komunikacji (IMOK) otwiera nowy kierunek nauczania “Influencer Manager”. Szkolenie kończy się zaświadczeniem Ministe...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.