Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska dołączyli do agencji Gameset

We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska Group Sales Managera oraz Strategy Managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agen...
LTTM POWIĘKSZA DZIAŁ SPRZEDAŻY - to odpowiedź na dynamicznie rosnący rynek influencer marketingu

LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer, gaming i wideo marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malor...
Polscy gamerzy angażują się w pomoc Ukrainie. Stworzyli charytatywny kalendarz GAMETELMENI 2023

Remigiusz Maciaszek, Adam “Fanggotten” Wawrzyński, Krzysztof “NRGeek” Micielski oraz osiemnaście innych osobistości związanych z polskim gamingiem stanęło przed obiektywem fotografa Łukasza Uzarka pod czujnym okiem stylistki Konstancji Brodziak. Ich wizerunki trafiły na...
Olga Podzińska nową HR Business Partner w grupie LTTM

Olga Podzińska dołączyła do LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największej w Europie Centralnej grupy świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu, obejmując stanowisko HR Business Partner. Zajmie się wdrażaniem procesów HR, ale również będzie odpowiada...
Ukraińscy youtuberzy dołączają do LifeTube. “Większość buduje swoją społeczność od nowa”

Sieć LifeTube od początku wojny w Ukrainie oferuje bezpłatne wsparcie dla ukraińskich twórców, a teraz nawiązuje współpracę strategiczną z Manifestem, portalem zrzeszającym ukraińskich influencerów i autorów. Jak podaje firma, przed wojną wielu twórców miało rosyjskojęzy...
Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset
Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Pierwsze polskie badanie o metaverse marketingu
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Gameset jako pierwszy zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
Magda Gessler w kampanii AleRabat

Najpopularniejsza restauratorka w Polsce podjęła współpracę z marką AleRabat.com, która oferuje kody rabatowe i cashback za zakupy online. Za dobór i koordynację współpracy z gwiazdą, kreację i kompleksową realizację kampanii odpowiada agencja LifeTube (Grupa LTTM).
Paweł Miąsek i Karolina Bąkowska dołączyli do agencji Gameset

We wrześniu szeregi agencji gaming i metaverse marketingu Gameset zasilili Paweł Miąsek oraz Karolina Bąkowska. Objęli oni kolejno stanowiska Group Sales Managera oraz Strategy Managera w dziale Strategy & Sales, zarządzanym przez Karolinę Sławecką.
Gameset nawiązał partnerstwo z Anzu w Europie Środkowo-Wschodniej

Gameset nawiązał długofalowe partnerstwo z Anzu, najbardziej zaawansowaną na świecie platformą umożliwiającą tworzenie natywnych reklam w grach wideo (tzw. in-game ads), w tym m.in. w Robloxie. Tym samym polska agencja gaming i metaverse marketingu została partnerem agen...
LTTM POWIĘKSZA DZIAŁ SPRZEDAŻY - to odpowiedź na dynamicznie rosnący rynek influencer marketingu

LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największa w Europie Centralnej grupa świadcząca usługi z zakresu influencer, gaming i wideo marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Do zespołu dołączyli: Hanna Przybylska, Katarzyna Radziejewska, Martyna Sikora i Dominika Malor...
Polscy gamerzy angażują się w pomoc Ukrainie. Stworzyli charytatywny kalendarz GAMETELMENI 2023

Remigiusz Maciaszek, Adam “Fanggotten” Wawrzyński, Krzysztof “NRGeek” Micielski oraz osiemnaście innych osobistości związanych z polskim gamingiem stanęło przed obiektywem fotografa Łukasza Uzarka pod czujnym okiem stylistki Konstancji Brodziak. Ich wizerunki trafiły na...
Olga Podzińska nową HR Business Partner w grupie LTTM

Olga Podzińska dołączyła do LTTM (LifeTube, Gameset, TalentMedia), największej w Europie Centralnej grupy świadczącej usługi z zakresu influencer i wideo marketingu, obejmując stanowisko HR Business Partner. Zajmie się wdrażaniem procesów HR, ale również będzie odpowiada...
Ukraińscy youtuberzy dołączają do LifeTube. “Większość buduje swoją społeczność od nowa”

Sieć LifeTube od początku wojny w Ukrainie oferuje bezpłatne wsparcie dla ukraińskich twórców, a teraz nawiązuje współpracę strategiczną z Manifestem, portalem zrzeszającym ukraińskich influencerów i autorów. Jak podaje firma, przed wojną wielu twórców miało rosyjskojęzy...
Wojciech Grzegorzyca i Jan Dąbrowski awansowali w agencji Gameset
Wojciech Grzegorzyca oraz Jan Dąbrowski awansowali w strukturach agencji Gameset (grupa LTTM), która specjalizuje się w gaming i metaverse marketingu. Pierwszy z nich objął stanowisko Communications Managera, natomiast drugi został Talent Managerem.
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Pierwsze polskie badanie o metaverse marketingu
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...
16 milionów Polaków w wirtualnej rzeczywistości? Gameset jako pierwszy zbadał potencjał metaverse marketingu w Polsce
Ponad 16 milionów Polaków uczestniczyło lub chciałoby uczestniczyć w metaverse, a prawie połowa uczestników metaverse wprost oczekuje, że będą tam obecne również ich ulubione marki. Tak wynika z pierwszego w Polsce badania potencjału wirtualnych światów przeprowadzonego ...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
3
4
5
6
7
8
9
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.