Paulina Matuszkiewicz objęła stanowisko Head of Sales w agencji Lifetube

Paulina Matuszkiewicz dołączyła do zespołu agencji Lifetube, lidera na rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. Swoje 23-letnie doświadczenie wykorzysta jako Head of Sales, odpowiadając za zarządzanie stale rosnącym zespołem sprzedaży.
Lifetube - stanowisko w sprawie Pandora Gate

W obliczu wydarzeń, które w ostatnich dniach poruszyły nie tylko społecznością Twórców internetowych, ale również całą opinią publiczną, chcielibyśmy przedstawić stanowisko sieci Lifetube oraz podejmowane przez nas kroki. Jak wszyscy, jesteśmy wstrząśnięci informacjami, ...
Lifetube zmienia się na 10. urodziny. Nowy branding i nowa oferta

Lifetube rozpoczyna celebrację 10. roku działalności, prezentując kluczowe zmiany. Firma przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Od dziś funkcjonuje w uproszczonej strukturze oraz pod zupełnie nową identyfikacją wizualną.
Pasywne przychody i zasięg twórców nawet 6-krotnie w górę – LifeTube Content Lab prezentuje pierwsze wyniki

631% wzrostu przychodów i o 246% większy zasięg organiczny - to uśrednione wyniki kilku kanałów, które zostały zoptymalizowane przez jednostkę LifeTube Content Lab. W lutym LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja świadcząca usługi z zakresu wideo i inf...
Hanna Przybylska-Wawrzyniak awansowała w LTTM

Hanna Przybylska-Wawrzyniak awansowała na stanowisko Group Sales Managerki w agencji LTTM, czyli największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupie działającej w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców. 
Influencerka Mądra Babcia rusza w Polskę z pierwszym silver stand-upem

Beata Borucka, czyli znana ze swojego poczucia humoru Mądra Babcia wystartowała z własnym programem stand-upowym “Mucha w słoiku”. Podczas swojej trasy najpopularniejsza silver influencerka w Polsce odwiedzi takie miasta jak Łódź, Poznań, Szczecin czy Warszawa. 
Przemysław Młodzianowski na czele sprzedaży w LifeTube

Doświadczony manager odpowiedzialny jest za wdrożenie nowego modelu sprzedaży LifeTube opartego o dane, dzięki któremu z jednej strony klienci dostaną szybsze i bardziej dopasowane odpowiedzi na briefy, a z drugiej twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube będą efektywniej monet...
LifeTube pomoże twórcom dywersyfikować przychody: powstaje LifeTube Labels

Sieć partnerska LifeTube będzie oferowała influencerom tworzenie własnych produktów i usług. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, na którego czele stanął Adam Romanowski.
Popularność Shortsów na kanałach gamingowych wystrzeliła w górę

Shortsy odpowiadają obecnie za co czwarte wyświetlenie na polskich kanałach gamingowych – wynika z wewnętrznych danych agencji gaming i metaverse marketingu Gameset obejmujących 198 kanałów. W rok łączna liczba wyświetleń krótkich pionowych filmów wideo wzrosła o 1097,5%...
Lifetube i IMOK ruszają z kolejną edycją Akademii Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji we współpracy z ekspertami agencji Lifetube stworzyli Akademię Influencer Managera. Po sukcesie pierwszej edycji szkolenia organizatorzy postanowili uruchomić kolejną, która rozpocznie się już 7.11.2023.
Paulina Matuszkiewicz objęła stanowisko Head of Sales w agencji Lifetube

Paulina Matuszkiewicz dołączyła do zespołu agencji Lifetube, lidera na rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. Swoje 23-letnie doświadczenie wykorzysta jako Head of Sales, odpowiadając za zarządzanie stale rosnącym zespołem sprzedaży.
Lifetube - stanowisko w sprawie Pandora Gate

W obliczu wydarzeń, które w ostatnich dniach poruszyły nie tylko społecznością Twórców internetowych, ale również całą opinią publiczną, chcielibyśmy przedstawić stanowisko sieci Lifetube oraz podejmowane przez nas kroki. Jak wszyscy, jesteśmy wstrząśnięci informacjami, ...
Lifetube zmienia się na 10. urodziny. Nowy branding i nowa oferta

Lifetube rozpoczyna celebrację 10. roku działalności, prezentując kluczowe zmiany. Firma przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Od dziś funkcjonuje w uproszczonej strukturze oraz pod zupełnie nową identyfikacją wizualną.
Pasywne przychody i zasięg twórców nawet 6-krotnie w górę – LifeTube Content Lab prezentuje pierwsze wyniki

631% wzrostu przychodów i o 246% większy zasięg organiczny - to uśrednione wyniki kilku kanałów, które zostały zoptymalizowane przez jednostkę LifeTube Content Lab. W lutym LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja świadcząca usługi z zakresu wideo i inf...
Hanna Przybylska-Wawrzyniak awansowała w LTTM

Hanna Przybylska-Wawrzyniak awansowała na stanowisko Group Sales Managerki w agencji LTTM, czyli największej w Europie Środkowo-Wschodniej grupie działającej w obszarze influencer marketingu, gaming marketingu i ekonomii twórców. 
Influencerka Mądra Babcia rusza w Polskę z pierwszym silver stand-upem

Beata Borucka, czyli znana ze swojego poczucia humoru Mądra Babcia wystartowała z własnym programem stand-upowym “Mucha w słoiku”. Podczas swojej trasy najpopularniejsza silver influencerka w Polsce odwiedzi takie miasta jak Łódź, Poznań, Szczecin czy Warszawa. 
Przemysław Młodzianowski na czele sprzedaży w LifeTube

Doświadczony manager odpowiedzialny jest za wdrożenie nowego modelu sprzedaży LifeTube opartego o dane, dzięki któremu z jednej strony klienci dostaną szybsze i bardziej dopasowane odpowiedzi na briefy, a z drugiej twórcy zrzeszeni w sieci LifeTube będą efektywniej monet...
LifeTube pomoże twórcom dywersyfikować przychody: powstaje LifeTube Labels

Sieć partnerska LifeTube będzie oferowała influencerom tworzenie własnych produktów i usług. W tym celu powstał dział LifeTube Labels, na którego czele stanął Adam Romanowski.
Popularność Shortsów na kanałach gamingowych wystrzeliła w górę

Shortsy odpowiadają obecnie za co czwarte wyświetlenie na polskich kanałach gamingowych – wynika z wewnętrznych danych agencji gaming i metaverse marketingu Gameset obejmujących 198 kanałów. W rok łączna liczba wyświetleń krótkich pionowych filmów wideo wzrosła o 1097,5%...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.