Lifetube organizuje dla Go Active treningi z mistrzami sportowymi

Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców, zorganizował aktywację konkursową promującą produkty Go Active stworzone przez Biedronkę. Do wygrania są treningi z siatkarzem Tomaszem Fornalem oraz lekkoatletką Ewą Swobodą. Konkurs Perspektywa Go Active t...
5 lat Urodomaniaczek by Hebe, czyli dlaczego budowanie społeczności na YouTubie ma sens

Urodomaniaczki by Hebe to youtubowy kanał sieci drogerii Hebe, który powstał 5 lat temu z potrzeby znalezienia sposobu na zbudowanie społeczności w niezwykle konkurencyjnej kategorii. Od początku istnienia kanału za jego strategię i koncept kreatywny odpowiada zespół Lif...
Wolt i Gameset organizują pojedynek gamingowych społeczności

W piątek 17 listopada o godzinie 18:00 rozpocznie się nietypowy pojedynek społeczności dwóch twórców gamingowych. Fani Pawła “Saja” Pawelczaka i Jakuba “Kubona” Turewicza zmierzą się na zamówienia w aplikacji Wolt, która przygotowała specjalną zniżkę w wysokości 10 zł. Z...
Lifetube powiększa dział sprzedaży w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku

Lifetube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma świadcząca usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Jest to odpowiedź na rosnący rynek i zwiększenie liczby marek zainteresowanych wykorzystaniem influence...
Lifetube i IMOK ruszają z kolejną edycją Akademii Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji we współpracy z ekspertami agencji Lifetube stworzyli Akademię Influencer Managera. Po sukcesie pierwszej edycji szkolenia organizatorzy postanowili uruchomić kolejną, która rozpocznie się już 7.11.2023.
Paulina Matuszkiewicz objęła stanowisko Head of Sales w agencji Lifetube

Paulina Matuszkiewicz dołączyła do zespołu agencji Lifetube, lidera na rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. Swoje 23-letnie doświadczenie wykorzysta jako Head of Sales, odpowiadając za zarządzanie stale rosnącym zespołem sprzedaży.
Lifetube - stanowisko w sprawie Pandora Gate

W obliczu wydarzeń, które w ostatnich dniach poruszyły nie tylko społecznością Twórców internetowych, ale również całą opinią publiczną, chcielibyśmy przedstawić stanowisko sieci Lifetube oraz podejmowane przez nas kroki. Jak wszyscy, jesteśmy wstrząśnięci informacjami, ...
Lifetube zmienia się na 10. urodziny. Nowy branding i nowa oferta

Lifetube rozpoczyna celebrację 10. roku działalności, prezentując kluczowe zmiany. Firma przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Od dziś funkcjonuje w uproszczonej strukturze oraz pod zupełnie nową identyfikacją wizualną.
Pasywne przychody i zasięg twórców nawet 6-krotnie w górę – LifeTube Content Lab prezentuje pierwsze wyniki

631% wzrostu przychodów i o 246% większy zasięg organiczny - to uśrednione wyniki kilku kanałów, które zostały zoptymalizowane przez jednostkę LifeTube Content Lab. W lutym LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja świadcząca usługi z zakresu wideo i inf...
Lifetube zaangażował Martę Manowską do promocji kosmetyków bebeauty

Do najnowszej kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci sklepów Biedronka zaangażowano prezenterkę telewizyjną Martę Manowską oraz popularne influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube – l...
Lifetube organizuje dla Go Active treningi z mistrzami sportowymi

Lifetube, lider rynku influencer marketingu i ekonomii twórców, zorganizował aktywację konkursową promującą produkty Go Active stworzone przez Biedronkę. Do wygrania są treningi z siatkarzem Tomaszem Fornalem oraz lekkoatletką Ewą Swobodą. Konkurs Perspektywa Go Active t...
5 lat Urodomaniaczek by Hebe, czyli dlaczego budowanie społeczności na YouTubie ma sens

Urodomaniaczki by Hebe to youtubowy kanał sieci drogerii Hebe, który powstał 5 lat temu z potrzeby znalezienia sposobu na zbudowanie społeczności w niezwykle konkurencyjnej kategorii. Od początku istnienia kanału za jego strategię i koncept kreatywny odpowiada zespół Lif...
Wolt i Gameset organizują pojedynek gamingowych społeczności

W piątek 17 listopada o godzinie 18:00 rozpocznie się nietypowy pojedynek społeczności dwóch twórców gamingowych. Fani Pawła “Saja” Pawelczaka i Jakuba “Kubona” Turewicza zmierzą się na zamówienia w aplikacji Wolt, która przygotowała specjalną zniżkę w wysokości 10 zł. Z...
Lifetube powiększa dział sprzedaży w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie rynku

Lifetube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej firma świadcząca usługi z zakresu ekonomii twórców, content i influencer marketingu, powiększa swój dział sprzedaży. Jest to odpowiedź na rosnący rynek i zwiększenie liczby marek zainteresowanych wykorzystaniem influence...
Lifetube i IMOK ruszają z kolejną edycją Akademii Influencer Managera

Instytut Marki Online i Komunikacji we współpracy z ekspertami agencji Lifetube stworzyli Akademię Influencer Managera. Po sukcesie pierwszej edycji szkolenia organizatorzy postanowili uruchomić kolejną, która rozpocznie się już 7.11.2023.
Paulina Matuszkiewicz objęła stanowisko Head of Sales w agencji Lifetube

Paulina Matuszkiewicz dołączyła do zespołu agencji Lifetube, lidera na rynku influencer marketingu i ekonomii twórców. Swoje 23-letnie doświadczenie wykorzysta jako Head of Sales, odpowiadając za zarządzanie stale rosnącym zespołem sprzedaży.
Lifetube - stanowisko w sprawie Pandora Gate

W obliczu wydarzeń, które w ostatnich dniach poruszyły nie tylko społecznością Twórców internetowych, ale również całą opinią publiczną, chcielibyśmy przedstawić stanowisko sieci Lifetube oraz podejmowane przez nas kroki. Jak wszyscy, jesteśmy wstrząśnięci informacjami, ...
Lifetube zmienia się na 10. urodziny. Nowy branding i nowa oferta

Lifetube rozpoczyna celebrację 10. roku działalności, prezentując kluczowe zmiany. Firma przygotowała nową ofertę dla twórców i odmienione portfolio produktów dla klientów. Od dziś funkcjonuje w uproszczonej strukturze oraz pod zupełnie nową identyfikacją wizualną.
Pasywne przychody i zasięg twórców nawet 6-krotnie w górę – LifeTube Content Lab prezentuje pierwsze wyniki

631% wzrostu przychodów i o 246% większy zasięg organiczny - to uśrednione wyniki kilku kanałów, które zostały zoptymalizowane przez jednostkę LifeTube Content Lab. W lutym LifeTube, największa w Europie Środkowo-Wschodniej agencja świadcząca usługi z zakresu wideo i inf...

Bądźmy w kontakcie!

Otrzymuj najciekawsze newsy z Lifetube prosto na Twoją skrzynkę.
1
2
3
4
5
6
7
Używamy plików cookie do działania naszej strony internetowej, analizowania Twojego korzystania z naszych usług, zarządzania Twoimi preferencjami online i personalizowania treści reklamowych. Akceptując nasze pliki cookie, otrzymasz odpowiednie treści oraz funkcje mediów społecznościowych, spersonalizowane reklamy i ulepszony sposób przeglądania. Aby zarządzać swoimi wyborami, kliknij „Ustawienia plików cookie”. Pliki cookie niezbędne są do podstawowego funkcjonowania strony internetowej i nie mogą być odrzucone. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce plików cookie.
Polityka plików cookies
Pliki cookie używane w witrynie są podzielone na kategorie. Poniżej możesz zapoznać się z każdą kategorią oraz zezwolić na niektóre lub wszystkie z nich lub je odrzucić, z wyjątkiem niezbędnych plików cookie, które są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności witryny. Jeśli wcześniej dozwolone kategorie zostaną wyłączone, wszystkie pliki cookie przypisane do tej kategorii zostaną usunięte z Twojej przeglądarki. Listę plików cookies przypisanych do poszczególnych kategorii oraz szczegółowe informacje na ich temat znajdziesz w zakładce „Polityka plików cookies".
Niezbędne pliki cookie
Niektóre pliki cookie są wymagane do zapewnienia podstawowej funkcjonalności. Bez tych plików cookie witryna nie będzie działać prawidłowo. Są one domyślnie włączone i nie można ich wyłączyć.
Preferencje
Preferencyjne pliki cookie umożliwiają witrynie internetowej zapamiętywanie informacji w celu dostosowania wyglądu i zachowania witryny do potrzeb każdego użytkownika. Może to obejmować przechowywanie wybranej waluty, regionu, języka lub motywu kolorystycznego.
Analityczne pliki cookie
Analityczne pliki cookie pomagają nam ulepszać naszą witrynę internetową, gromadząc i raportując informacje na temat jej użytkowania.
Marketingowe pliki cookie
Marketingowe pliki cookie służą do śledzenia odwiedzających na stronach internetowych, aby umożliwić wydawcom wyświetlanie trafnych i angażujących reklam. Włączając marketingowe pliki cookie, wyrażasz zgodę na spersonalizowane reklamy na różnych platformach.